Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2019. Αντιπροσωπεία παιδιών του χορευτικού τμήματος του ‘Χορεσίβιου’ επισκέφθηκε το Δημαρχείο και είπε τα κάλαντα στον Δήμαρχο Γορτυνίας. Οι ευχές στο Δήμαρχο είναι γραμμένες από το στιχουργό Δημήτρη Χαϊντούτη.
Τα γιορτινά τους φορούν τα κανάλια και υποδέχονται τους τηλεθεατές σε άκρως χριστουγεννιάτικα προγράμματα, γεμάτα μουσική, νότες αισιοδοξίας και μηνύματα αγάπης.