Δύο χρόνια χωρίς τον Δημήτρη Τσιπιανίτη - "Παίζουμε και γι' αυτόν γιατί μας βλέπει από ψηλά"
- Κατηγορία Αθλητικά
Δύο χρόνια συμπληρώνονται από τότε που "έφυγε"από τη ζωή ο επί χρόνια Πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομάδας της Τεγέας Δημήτρης Τσιπιανίτης, σκορπίζοντας θλίψη στο χώρο του τοπικού αθλητισμού και όχι μόνο.






