Σύσκεψη για το γήπεδο Παναρκαδικού | Τι είπαν Ελπίδα και Μαντινειακό - Τι ανακοίνωσε ο Λαγός για τον επιστάτη του γηπέδου
- Κατηγορία Αθλητικά
«Εγώ απλώνω το χέρι μου στον Παναρκαδικό, θα έχει πάντα την υποστήριξή μου, διότι έχω διατελέσει Πρόεδρος του Παναρκαδικού, αλλά με νομιμότητα. Μαγκίτσες για να το πάνε αλλού, δεν θα υπάρξουν σε μένα» είπε ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Γιώργος Λαγός στη δημοτική ραδιόφωνο.