Σε ποιες ομάδες παραχωρήθηκε η χρήση γηπέδων στη Βόρεια Κυνουρία
- Κατηγορία Αθλητικά
- Σχολιάστε πρώτοι!
Με ομόφωνη απόφασή η Επιτροπή Αθλητισμού του Δήμου Βόρειας Κυνουρίας παραχωρεί τη χρήση των δηµοτικών γηπέδων για την ερχόµενη αγωνιστική περίοδο 2014 – 2015, ως ακολούθως:






