Αντιδήμαρχος Κανελλόπουλος για το κολυμβητήριο: "Τον Ιούνιο τα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί" (vd)
- Κατηγορία Αθλητικά
Την καθιερωμένη εκδήλωση βραβεύσεων των καλύτερων αθλητών/τριών της Περιφέρειας Πελοποννήσου για τη χρονιά που μας πέρασε, πραγματοποίησε η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Περιφέρειας Πελοποννήσου, σήμερα, Κυριακή 11 Φεβρουαρίου, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Μουσικού Σχολείου Τρίπολης.
Η ομάδα γυναικών του ΑΣΤΕΡΑ επικράτησε με 6-1 της Ολυμπιάδας Υμηττού, σε αγώνα που διεξήχθη στο "Θεόδωρος Κολοκοτρώνης" για την 15η αγωνιστική του πρωταθλήματος Α' Εθνικής Γυναικών.
Ο Αλέξανδρος Παπαμιχαήλ (Παμμηλιακός) ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής, καθώς έφτασε στην 14η νίκη του στη διοργάνωση κάνοντας μία συντηρητική κούρσα. Ο αθλητής επέλεξε να αρκεστεί σε μία ακόμη νίκη και να μην κυνηγήσει χρόνο καλύτερο από το 1.26.25 καθώς οι συνθήκες δεν ήταν ευνοϊκές λόγω του δυνατού αέρα, αλλά και γιατί το προηγούμενο διάστημα ταλαιπωρήθηκε από ίωση.
Αγωνιστική δράση είχαμε στα γήπεδα της ΕΠΣ Αρκαδίας το απόγευμα του Σαββάτου.
Η ομάδα Κ15 του ΑΣΤΕΡΑ ηττήθηκε με 0-2 από την αντίστοιχη του Ολυμπιακού σε εντός έδρας αγώνα για το πρωτάθλημα υποδομής της Super League.
Η ομάδα Κ19 του ΑΣΤΕΡΑ επικράτησε με 0-2 της αντίστοιχης της Λαμίας σε εκτός έδρας αγώνα για το πρωτάθλημα υποδομής της Super League.