Μπαταρίες αποθήκευσης ενέργειας στη Δόριζα | Το Υπουργείο Πολιτισμού στέλνει επιτροπή στην περιοχή
- Κατηγορία Αρκαδία
- Δόριζα
- Αποθήκευση ενέργειας
- Τάκης Παπούλιας
Οι εκλογές πέρασαν οι ανάγκες των υπηρεσιών σε προσωπικό παραμένουν. Μία από τις υπηρεσίες που αναμένει, εδώ και μήνες, την ενίσχυσή της είναι η Δημοτική Αστυνομία.
Σειρά απαντήσεων έδωσε ο Δήμαρχος Τρίπολης Κώστας Τζιούμης για τα έργα στην πλατεία Αγίου Βασιλείου, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου.
Για το ζήτημα της παράστασης των έργων ανάπλασης στην πλατεία Αγίου Βασιλείου, ο πρωην Δήμαρχος και εκ νέου υποψήφιος, Γιάννης Σμυρνιώτης είπε: «Η προέγκριση της διαχειριστικής χορηγείται με δεδομένο ότι δεν τροποποιείται το φυσικό και το οικονομικό αντικείμενο του έργου.
Εσφαλμένα η υπηρεσία συνεχίζω, τα απέκρυψε όλα αυτά, ότι έχει υποβληθεί συμπληρωματική σύμβαση και ανακεφαλαιωτικός πίνακας και προέβαλλε λόγους που αιτιολογούσαν την παράταση.
Εσφαλμένα πρότεινε την αναθεώρηση.
Όλες αυτές οι ενέργειες της Τεχνικής υπηρεσίας θα μπορούσαν να τεκμηριώσουν παράβαση καθήκοντος και απιστία.
Κύριε Τζιούμη, θέτω τα ζητήματα και περιμένω απαντήσεις. Αντιμετωπίζετε με ελαφρότητα το σημαντικότερο έργο που υλοποιεί η δημοτική σας αρχή.
Δεν είχατε την ευαισθησία να μην αφήσετε την τεχνική υπηρεσία έκθετη σε σοβαρά αδικήματα.
Γιατί ψευδόμενος την προηγουμένη φορά επιχειρήσατε παρακαλώντας το δημοτικό συμβούλιο να αποκρύψετε τεράστιες ευθύνες για πρωτοφανή καθυστέρηση του έργου που οδηγεί το κέντρο σε μαρασμό, τις επιχειρήσεις σε αργό θάνατό και το έργο στα βράχια.
Ο ανάδοχος σύμφωνα με το νόμο μπορεί να δουλεύει μέχρι τις 30/9/2023.
Σε περίπτωση που ψηφιστεί η αιτούμενη παράταση, προσωπικά εγώ θα προβώ σε διοικητικές και δικαστικές ενέργειες για να αποδοθούν ευθύνες για τη μέχρι τώρα πορεία του έργου.
Θα απευθυνθώ και στον ΕΣΠΕΛ για ελέγχους και ποινές.
Πρέπει να μάθουν οι πολίτες τι θέλετε να κατασκευάσετε.
Ελπίζω ότι το θέμα θα αποσυρθεί και θα έρθει με τροποποιητικούς πίνακες.»
«Θα τους πας φυλακή» φώναζε σε άλλο σημείο ο κ. Σμυρνιώτης προς τον κ. Τζιούμη για την Τεχνική Υπηρεσία. «Θα μας φλομώσετε στο ψέμα. Την προηγούμενη φορά είπατε ότι υπάρχει άλλη αίτηση αναδόχου. Προκύπτει ότι πολύ ωραία έκανε ο ανάδοχος το αίτημα για τη συμπληρωματική. Λέτε για δεύτερη φορά ψέματα εδώ ότι δεν υπάρχει ΑΠΕ και συμπληρωματική σύμβαση. Αυτό λέω εγώ ότι θα τους πάτε φυλακή.
Ο νόμος λέει ότι ο ανάδοχος μπορεί να εργάζεται μέχρι 30 Σεπτεμβρίου.
Έχω την αίσθηση να στρώσετε την επιφάνεια και να πείτε ότι κάνατε το έργο.
Οδηγείτε το έργο στα βράχια.»
Αναφορικά με το θέμα της παράτασης των έργων ανάπλασης στην πλατεία Αγίου Βασιλείου, ο Δημήτρης Βόσνος είπε: «Αν δεν υπάρχει συμπληρωματική σύμβαση, δεν υπάρχουν εργασίες προς εκτέλεσης, άρα είναι έωλο το αίτημα της παράτασης. Είναι σαφέστατο.
Τον Απρίλιο και τον Μάιο ο καιρός ήταν μια χαρά και οι εργάτες δεν δούλευαν.
Η αίτηση του εργολάβου είναι αναιτιολόγητη. Υπάρχει κανείς που είδε την Αρχαιολογία, τη ΔΕΗ και τον ΟΤΕ να εμποδίζει την εκτέλεση του έργου;"
Θα πρέπει να ξέρουμε το κόστος για πρόσθετες εργασίες» είπε ο κ. Βόσνος. «Γιατί αποκρύψατε τον πρώτο ΑΠΕ; Θα πληρώσουμε περισσότερα χρήματα και δεν ξέρουμε πόσα και γιατί. Προσπαθείτε να υποκλέψετε την παράταση όπως την προηγούμενη φορά. Είναι αναγκαίες άλλες εργασίες; Όταν σας είπα ότι έχει εκκρεμότητες η μελέτη, είπατε ότι ο Βόσνος λασπολογεί. Φαίνεται ότι δεν μπορείτε να τελειώσετε αυτό το έργο. Υπερηφανευόσαστε για ρεκόρ έργων. Τελειώνει η θητεία σας και δεν θα έχετε ολοκληρώσει κανένα δικό σας μεγάλο έργο.»
Στο Δημοτικό Συμβούλιο Τρίπολης συζητήθηκε το θέμα της παράτασης για τα έργα ανάπλασης στην πλατεία Αγίου Βασιλείου, ως τις 20 Σεπτεμβρίου 2023.
Ποιος να είναι άραγε ο πιο σωστός και υγιεινός τρόπος να καθαρίσουμε τα χαλιά μας;
Τα χαλιά πού έχουμε όλοι στο σπίτι μας ή στον επαγγελματικό μας χώρο, δεν αποτελούν απλά ένα διακοσμητικό στοιχείο, αλλά ένα χρηστικό και απαραίτητο αντικείμενο. Συμπληρώνουν και ομορφαίνουν τον χώρο, μας ζεσταίνουν τις κρύες μέρες του χειμώνα, εκεί παίζουν ή ξαπλώνουν τα παιδιά μας για να παίξουν και να
Πριν το τέλος του χρόνου και πάντως όχι πριν τις αυτοδιοικητικές εκλογές, θα πρέπει να διεξαχθεί το «αναγκαίο» Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ, που θα οδηγήσει σε αποφάσεις πριν τις Ευρωεκλογές, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Δημήτρης Βίτσας, πρώην υπουργός επί ΣΥΡΙΖΑ, πρώην αντιπρόεδρος της Βουλής, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8, στην εκπομπή «Το GPS της Επικαιρότητας» με τον Θάνο Σιαφάκα.
Στην περίπτωση που το Συνέδριο πραγματοποιηθεί πριν τις αυτοδιοικητικές, η άποψη του κ. Βίτσα είναι ότι «θα είναι ένα συνέδριο πρόχειρο ή αν θέλετε, θα είναι ένα συνέδριο επιβολής των διαθέσεων της ηγεσίας και όχι συνολικής δράσης και σκέψης των μελών του κόμματος, είναι και κάτι άλλωστε που μας έλειψε».